תתארו לכם סיטואציה, בה תוכלו לצלם אובייקט מסוים בסמארטפון ותוך שניות ספורות תקבלו עליו את כל המידע שתרצו - מזיהוי מוצרים ועד לתרגום וזיהוי טקסטים. תופתעו לגלות שהפיצ'ר הזה, שנקרא...
רילס באינסטגרם המדריך המלא – מה זה reels ואיך יוצרים רילס?
הרילס הוא ללא ספק הבשורה החדשה בתחום הרשתות החברתיות, שבאה לתת מענה למשתמשי האינסטגרם המעוניינים ליצור, לערוך ולהפיק סרטונים כמו שלא נראו בעבר! וכל זאת ללא צורך להיעזר באפליקציות עריכת...
חוק הנגשת אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת על הנגשת אתרים ב-2025
בעידן הדיגיטלי של היום, קיימת חובת הנגשה בכל הנוגע לאתרים עסקיים וממשלתיים. נגישות אתרים מתייחסת לקלות שבה משתמשים עם מוגבלויות יכולים לגשת לאתר ולנווט בו, זה כולל אנשים עם מוגבלות...
מערכות דיוור בחנויות אונליין – פלאשי, אקטיב טרייל או סמוב?
מבין מגוון מערכות הדיוור המובילות בישראל ניתן למנות 3 שנמצאות בטופ הארצי – פלאשי, אקטיב טרייל וסמוב. אז מה ההבדל ביניהן? מה היתרונות – ולא פחות חשוב מה החסרונות? יצאנו...
בניית דף נחיתה לקורס אונליין – כיצד יוצרים דף נחיתה ממיר ומניע לפעולה?
אילו אלמנטים חשוב לכלול בבניית דף נחיתה לקורס אונליין? הכנו לכם מדריך מקיף שלב אחר שלב כולל דוגמאות, שיעזרו לכם ליצור דף נחיתה ממיר לקורס אונליין >>...
בעידן הדיגיטלי של היום, לתוכן חזותי יש תפקיד מכריע בלכידת תשומת הלב של הקהלים בפלטפורמות שונות. בין אם אתם מנהלים מדיה חברתית, בעלי עסק קטן, משווקים או סתם מחפשים לשפר...
הכירו את העדכון המהפכני של גוגל – שימנע קבלת מיילים מכתובות מפוברקות
לאחרונה חברת גוגל העולמית יצאה עם עדכון מדהים וחסר תקדים בתחום – הנועד למנוע מאנשים וחברות לשלוח דואר פרסומי מכתובות מייל מפוברקות. כיצד? כל המידע במאמר שלפניכם....
צו השעה: כך תשתמשו בזירה הדיגיטלית לטובת העסק שלכם בשעת מלחמה
הכתבה הבאה תביא בפניכם פרטים על המצב החדש בזירה הדיגיטלית בדגש על הפן העסקי, ואף הוספנו מספר רעיונות שינחו אתכם כיצד לפעול במצב הקיים לטובת העסק שלכם....
מודעות ה-PPC מאפשרות לבעלי אתרים להגיע לקהל יעד רחב יותר, לחשוף שירותים ומוצרים ואף להביא להמרות ורכישות. אז כיצד ניתן לעשות זאת? ואיך מגיעים למצב שבו הרווח עולה על ההשקעה?...
קישורים פנימיים הם היפר-קישורים המחברים בין דפים שונים בתוך אתר אינטרנט. במאמר זה, נחקור את החשיבות של קישורים פנימיים וכיצד הם יכולים להשפיע באופן משמעותי על הנראות המקוונת וחווית המשתמש...
אחת ולתמיד, מה עדיף – אתר רב לשוני או מספר אתרים נפרדים בשפות שונות?
שאלה חשובה ושכיחה במיוחד בכל הנוגע לתרגום אתרים ל-2 שפות או יותר, אם אתם מתכננים להקים אתר תדמית, או חנות אי-קומרס – חשוב מאוד להבין אילו אופציות עומדות בפניכם בכל...
Google Trends הוא כלי המספק תובנות חשובות לגבי דפוסי חיפוש ומגמות. על ידי ניתוח נתוני חיפוש, Google Trends יכול לזהות את מילות המפתח והנושאים הפופולריים ביותר, ולאפשר לעסקים לבצע אופטימיזציה...
מה זה גוגל אנליטיקס? איך גוגל אנליטיקס עוזר לעסק שלך? פתיחת חשבון עם הטמעה באתר ואיך להוסיף את קוד המעקב של גוגל אנליטיקס לאתר - על כל זה נענה בהמשך...
מה המשמעות של UI / UX ומה החשיבות שלהם בבניית אתר?
המילים "UI / UX" כנראה לא יגידו לכם הרבה אם אתם לא עוסקים בעולמות בניית האתרים וכתיבת תוכן לדיגיטל. תופתעו לגלות עד כמה אתם מכירים את המילים הללו מבלי שידעתם...
כתיבה שיווקית עושה לך את כל העבודה. הגולשים שלך מגיעים לאתר תדמית של העסק שלך. בדיוק כמו כל חנות, האתר יכול למכור אם תסדרו אותו ותשקיעו במכירתיות שלו....
קיימות דעות חלוקות בין מקדמי האתרים לגבי השפה בה כדאי להגדיר את כתובת האתר. יש כאלו המעדיפים להגדיר את כתובות האתר באנגלית בלבד מכיוון שכך הכתובות נקיות יותר ונטולות ג'יבריש...
מדוע תגיות כותרת (Heading Tags) חשובות לדירוג האתר בתוצאות החיפוש?
רצוי שהאתר יהיה בנוי בצורה היררכית נכונה, מבחינת מיקום כותרות, גודל כותרות (מלמעלה למטה) מיקום טקסטים, תמונות, תפריטים ועוד. תגיות כותרת (Heading Tags) הינן תגיות HTML המהוות את כותרות העמודים...
מדדי השיווק שכל מנהל קמפיין או מקדם אתרים אורגני חייב להכיר
תחום השיווק הדיגיטלי, בשונה מהשיווק המסורתי - ניתן למדידה. ארגונים וחברות שמשכילים לעשות זאת בחכמה - מייעלים את תוצאות השיווק שלהם כל העת על בסיס מהלכי AB Testing והסקת מסקנות....
כחלק מתהליך האופטימיזציה שצריכים לעשות מקדמי אתרים , חשוב מאוד שהאתר שלכם יהייה ממוקם בשרת הנמצא בישראל (במידה והאתר שלכם פונה אל קהל ישראלי) הן עבור חווית המשתמש של הגולשים...
קידום אתרים אורגני (SEO) קיים כבר למעלה מ-20 שנה, בערך מיום היווסדה של גוגל בשנת 1998. אפשר להגיד שהתחום התפתח ומתפתח כל הזמן עם מנועי החיפוש עצמם, גם של...
בין אם אתם מקדמי אתרים מתחילים או מתקדמים שלא זוכרים את כל המונחים בSEO, ובין אם אתם לקוחות של חברת קידום אתרים אשר מקבלים דו׳׳חות קידום חודשיים ולא מבינים מה...
מעל ל90% מאיתנו נעזרים במנוע החיפוש של גוגל (הפופולארי ביותר בעולם) על מנת לחפש משהו באינטרנט. אך מרבית הגולשים אינם יודעים שניתן לבצע חיפושים חכמים וממוקדים יותר אשר יציגו לנו...
כאשר אתם מחפשים בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר ביטוי מסוים, אתם מקבלים דף המכיל תוצאות חיפוש של כל עמודי האינטרנט שקשורים לנושא שחיפשתם. בין אם זה תוצאות חיפוש של...
על ידי מחקר מילות מפתח נכון, ניתן לדעת באילו נושאים כדאי להתמקד על מנת להגדיל את הטראפיק לאתר, ועל מנת לנטר את הביטויים הרלוונטים ביותר שיביאו לתוצאות תוך זמן קצר...
שיפור מהירות אתרים – איך לשפר מהירות אתר וורדפרס ב 4 שלבים פשוטים
מהירות אתרים זהו אחד הנושאים החמים בעולם ה SEO אשר מעסיקים בעלי ומקדמי אתרים רבים. אך נשאלת השאלה: האם לזמני טעינת האתר יש באמת השפעה כה רבה על תהליך הקידום...