מדוע אחסון אתרים קריטי לSEO?

במאמר זה נסביר ונפרט מה זה SEO ומדוע אחסון אתרים זהו דבר חשוב מאוד המשפיע על קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

מה זה SEO?

Search Engine Optimization או SEO זהו תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש הכולל את כלל הפעולות והשיטות בהן יש לנקוט על מנת לקדם/לשפר את האתר כך שיופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים.
בעבר כאשר הייתם רוצים שהאתר שלהם יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, כל מה שעליכם היה לעשות זה למלא את עמודי האתר בתוכן המכיל כמה שיותר ביטויים רלוונטים לקידום האתר/עסק שלכם, האתר אשר היה מכיל את הכי הרבה ביטויים לקידום הוא זה שהיה ממוקם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

התפתחות אלגוריתם הדירוג של גוגל

כיום אלגוריתם הדירוג של מנועי החיפוש השתדרג והוא הרבה יותר מתוחכם ממה שהיה בעבר, כבר לא ניתן רק להטמיע ביטויים בתוך תוכן האתר, להפך – מי שיעשה זאת יתר על המידה ייענש על ידי העדכון החדש של גוגל – פנדה, והאתר שלו או שימוקם במיקומים נוראים בתוצאות החיפוש או שיוסר לחלוטין מהאינדקס של גוגל,
ותאמינו לנו – אתם לא רוצים את זה.

נכון ל2019 ישנם מעל למיליארד אתרי אינטרנט ברחבי הרשת והתחרות עבור הביטויים לקידום נעשתה קשה הרבה יותר מאשר בעבר. למשל, כאשר תחפשו שירות מסוים או מידע במנועי החיפוש, יעלו לכם תוצאות רבות ומגוונות, וכמו בכל תחרות יש כאלה שמובילים ויש כאלה שמאחור. בקידום אתרים אורגני (SEO) ובמיוחד אם מדובר באתר תדמית / אתר עסקי או בחנות וירטואלית אתם בהחלט רוצים שהאתר שלכם יוביל בתחרות ויהייה ממוקם כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש

למה צריך SEO?

מחקר של גוגל שהתבצע בשנת 2018 הראה ש 67%  מגולשים אשר חיפשו במנוע חיפוש הקליקו על תוצאות שיהיו בטווח של 3 העמודים הראשונים. כמו כן, אחוז ההקלקה (CTR) על תוצאות שהתקבלו בעמוד הראשון נמצאו כהגבוהות ביותר. לכן, עסקים ובעלי אתרים רבים מעוניינים להיות ממוקמים בדף התוצאות הראשון ובכך להעלות את הסיכוי לאחוזי טראפיק גבוהים יותר באתר.

מתוך הצורך הזה נולד המקצוע קידום אתרים (SEO) . מדובר בעצם בתהליך האופטימיזציה שעושים מקדמי אתרים למנועי החיפוש. אופטימיזציה זו תעזור לאתר להיות מקודם באופן יעיל ומותאם יותר גם עבור הגולשים וגם עבור אלגוריתם הדירוג העדכני ביותר של מנועי החיפוש.

מה זה אחסון אתרים באינטרנט?

כאשר מדברים על אחסון אתרים, הכוונה היא לחוות שרתים, כלומר שרת או שרתים (מחשבים בעלי מעבד חזק ונפח זיכרון גדול במיוחד) אשר עליהם מאוחסן כל המידע/ דאטה של האתר שלכם.

כידוע, אתרי אינטרנט מכילים בתוכם המון דאטה כגון קבצי תוכן, קבצי תמונות, קוד ועוד סוגים רבים של קבצים שונים. על מנת שכל המידע שקיים באתר שלכם יוכל להיות שמיש עבור הגולשים אתם צריכים לאחסן את המידע שבאתר בתוך שרתים.

מדוע אחסון אתרים חשוב לSEO?

כחלק מתהליך האופטימיזציה שצריכים לעשות מקדמי אתרים , חשוב מאוד שתהייה לכם חברת פיתוח אתרים טובה שמתמחה באחסון אתרים בישראל (במידה והאתר שלכם פונה אל קהל ישראלי).

חשוב שתבינו, חברות אחסון אתרים קיימות בכל העולם, כיום ניתן לבחור עבור אתרים ישראלים שרתים הנמצאים גם בחו"ל, אך אנו ממליצים בחום לבחור לאחסן את האתר שלכם בשרתים הממוקמים בישראל על מנת לקבל תוצאות קידום טובות יותר.

כאשר הגולשים נכנסים אל האתר שלכם, גוגל סורקת מהיכן בעולם הגיע השרת. אם האתר שלכם הוא בשפה העברית ומיועד לקהל ישראלי, גוגל תיתן לגולשים שלכם כניסה מהירה יותר אם השרת שלכם ממוקם בישראל. זמן טעינת האתר זהו פרמטר חשוב מאוד הן עבור חווית המשתמש של הגולשים והן עבור אלגוריתם הדירוג של גוגל. כמו כן, לחברות אחסון ישראליות קיים שירות לקוחות בישראל ולכל תקלה תוכלו לקבל שירות בכל שעות היממה.

אנו בBRN נשמח לספק לכם שירותי קצה אל קצה, החל מתהליך אחסון האתר בישראל, אפיון, עיצוב ופיתוח האתר ועד קידום האתר ותמיכה טכנית לאורך כל הדרך.

אצלנו תמצאו חבילות אחסון אתרים עם ההצעות המשתלמות ביותר!

  • אחסון אתר החל מ 9.90₪ לחודש.
  • 14 ימי נסיון ללא התחייבות.
  • גיבוי יומי.
  • שרתי SSD מהירים וחזקים הממוקמים בישראל.
  • אתר מאובטח בתעודת SSL ללא עלות נוספת למשך חצי שנה.
  • העברת אתר למערכות תוכן שונות ללא עלות נוספת.
  • התקנת וורדפרס בקליק.

אנו חברה בעלת ניסיון מעל לעשור ואנו מאמינים במתן שירות אמין, מקצועי ובטוח. אתם מוזמנים להסתכל בתיק העבודות שלנו המכיל פרויקטים רבים שעשינו עבור לקוחותינו שכבר הפכו להיות חלק ממשפחת BRN.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.

תודה שפנית אלינו!

צוות BRN יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לכל שירותי BRN

דילוג לתוכן