צו השעה: כך תשתמשו בזירה הדיגיטלית לטובת העסק שלכם בשעת מלחמה

כל אחד מאיתנו כרגע שרוי בטראומה ועטוף בתחושת אי-וודאות.

הטראומה הזאת בתחילה שיתקה אותנו לחלוטין, היממה אותנו… ועכשיו אנו מבינים שעלינו להתרגל למצב החדש – מצב הישרדותי (נפשי, רגשי, גופני וכלכלי) שהולך להישאר איתנו בתקופה הקרובה.

חלק גדול מן העסקים ברחבי הארץ סגורים, אם בשל מילואים, איומי טילים, פינוי תושבים או מחסור בכוח אדם –

בדיוק בשל כך החלטנו להכין עבורכם את הכתבה הבאה, שתביא בפניכם פרטים על המצב החדש בזירה הדיגיטלית בדגש על הפן העסקי, ואף הוספנו מספר רעיונות שינחו אתכם כיצד לפעול במצב הקיים לטובת העסק שלכם.

הזירה הדיגיטלית בזמן הלחימה

למלחמה יש השפעות רבות על המגזר העסקי, וכמו כן גם על הזירה הדיגיטלית – אם על ידי הקפאת תקציבי שיווק, הפחתת תכנים וירידה במכירות.

המלחמה מצריכה מבעלי עסקים למצוא את הדרך עבורם, כיצד להתאים את עצמם למצב כלכלי מורכב וחסר יציבות, אם על ידי פתרונות יצירתיים או אפילו יצירת הזדמנויות עסקיות חדשות.

כיצד מלחמת "חרבות ברזל" משפיעה על הזירה הדיגיטלית?

קידום ממומן

אין זה סוד שערוץ הפרסום המומלץ והממיר ביותר כיום הוא הזירה הדיגיטלית, לא שלטי ענק ולא תשדירי פרסומות.

לאחר השבת השחורה ב-7 לאוקטובר, בעלי עסקים רבים החליטו להפסיק באופן מידי את כל התכנים המקודמים שלהם – וזאת בשל הפחד כי הכסף שלהם יתבזבז על חשיפה מיותרת, וזאת משום שחשבו כי הדבר האחרון שמעניין את אוכלוסיית ישראל כרגע הוא לרכוש דבר מה כזה או אחר – פיזית או אונליין.

כיצד אפשר ליצור מהמצב הקיים הזדמנות עסקית?

תחשבו על כך, הרוב המוחלט של העסקים בישראל החליטו להפסיק את הקידום הממומן שלהם – מה שאומר ששחקנים גדולים מנגזרת השוק שלכם, אשר זכו באחוז גדול מקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, לא נמצאים כרגע בזירת הפרסום הדיגיטלית.

ניתן להשתמש במצב זה בצורה חכמה על ידי העלאת פרסומים רלוונטיים עבור העסק שלכם – אם על ידי מבצעים עקב המצב הבטחוני, קמפיינים ממומנים שמקדמים מוצר חדש ורלוונטי למצב ועד לקידום התמיכה העסקית שלכם במלחמה.

חבילת צילום של אתר Esposa לחתונות הקיץ העתידיות/שנדחו במחיר מיוחד עקב המצב

כיצד השירות של BRN יוכל לסייע לכם ביצירת קידום ממומן?

ראשית כל, יש לנו מחלקה העוסקת בקידום ממומן – הכוללת עיצוב מודעה, יצירת תוכן ייעודי עבור הקמפיין, בניית הקמפיין, יצירת מודעות B/A טסטינג, אופטימיזציה יומית והנחלת שינויים תוך כדי פעולה על מנת למקסם את פוטנציאל הקמפיין.

מכירות

אם העסק שלכם מתבסס ברובו על מכירות פיזיות, משמע הגעה פיזית של הלקוח עד לפתח העסק ובחירת המוצר – סביר להניח כי כמות המכירות ירדה משמעותית בעקבות המצב הבטחוני.

אם העסק שלכם מוכר מוצרים כמו חופשות, אטרקציות, סדנאות ועוד… יתכן ורבים מהמוצרים שלכם אינם רלוונטיים בזו העת.

אז מה ניתן לעשות בכדי להפוך את המצב הנוכחי להזדמנות עסקית?

ניתן לבצע שינויים עסקיים אשר מזכירים מעט את אלו שנעשו בתקופת הקורונה, משמע חשיבה יצירתית על מוצרים חדשים התואמים למגבלות מצב הקיים, רצוי כאלו שעונים על צורך מסוים של חלקים מהאוכלוסייה (אפילו אם מדובר בקהל יעד חדש לגמרי עבורכם).

למשל – אם יש בבעלותכם מעדנייה, נסו לחשוב על מארזים לרכישה אונליין עבור ארוחת צהרים מהירה לילדים, עבור מפגש חברות בממ"ד, עבור מתנה לחיילים/חיילות וכו'.

מוצרים טבעיים לרכישה אונליין באתר פריחת השלווה

כיצד חברת BRN יכולה לסייע לכם ביצירה ושיווק מוצרים חדשים?

קודם כל, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל הקשור לבניית מארזים או מוצרים חדשים שיוכלו להטיב עם העסק שלכם תוך כדי שימוש במוצרים הקיימים.

יש ברשותנו מידע רב אודות המוצרים הרלוונטיים והנמכרים כעת בשוק, ונשמח לייעץ ולעזור.

בנוסף, נוכל להקים עבור המוצר שלכם קמפיין ממומן, לעצב עבורכם את מבנה המארז שלכם (גם אם אין ברשותכם תמונה זמינה) וליצור עבורכם את התוכן השיווקי שיקדם את המוצר החדש.

הכנסה פאסיבית

אחת הדרכים המומלצות ביותר כיום לתפעול עסק היא יצירת הכנסה פאסיבית, כזו שאינה תלויה באיש מכירות, בעובדים ובבזבוז זמן ומשאבים.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור הכנסה פאסיבית בתקופה זו היא על ידי ייצור קורסים דיגיטליים הקשורים לשוק העסקי שלכם – הרצאות, קורסי הכשרה, השתלמויות, העשרה ועוד.

האם חברת BRN מסייעת ביצירת קורסים דיגיטליים?

בהחלט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב על נושא הקורס או התוכן שאתם רוצים לשווק (תוכלו להיעזר בנו), לאחר מכן נסייע לכם לערוך את התוכן בצורה שיווקית וננחה אתכם כיצד עליכם לצלם את התכנים (באיזה פורמט, זווית, סדר כרונולוגי, פרקי זמן וכו').

כאשר החומרים יהיו מוכנים – אנו ניצור מהתכנים שלכם קורס וידאו דיגיטלי, אותו ניתן יהיה לרכוש אונליין על ידי סליקת אשראי תחת רמת האבטחה הגבוהה ביותר.

ממשק הקורס יהיה פתוח לניהול המקיף שלכם – החל מנושא התשלום, הוספה או מחיקה של תוכן קיים, יצירת קופוני הנחה ועוד.

בנוסף, תוכלו להיעזר בשירותי החברה שלנו על מנת לבנות דף נחיתה ייעודי ומעוצב עבור הקורס שלכם, שיסתמך על משפך שיווקי מתקדם וממיר.

קידום אורגני

נכון לעכשיו ניתן לראות כי מספר החיפושים במנועי החיפוש של גוגל בקרב הגולשים הישראלים הולך ופוחת, ביטויים אשר היו מעלים תוצאות חיפוש מרשימות נתפסים כפחות רלוונטיים בזמנים אלו.

האם מומלץ להשקיע בקידום אורגני בתקופה זו?

ההמלצה היא לשמור על ערך המותג שלכם, גם בתקופה לא פשוטה כמו זו שאנו נמצאים בה.

משמע, התכנים האורגניים (מאמרי SEO, עיבוי תוכן באתר ועוד) תורמים לקיום המותג שלכם בזירה הדיגיטלית, הגדלת רמת האמינות סביבו וביסוס ערך המותג.

יתכן ויהיה חכם לקחת מעט מן התקציב שהקצבתם עבור התוכן האורגני ולהשקיע אותו בקידום ממומן או ביצירת מוצרים חדשים בזירה הדיגיטלית (כפי שציינו מעלה).

אך לא מומלץ לבטל לחלוטין את תקציב כולו, וזאת משום שביום שאחרי המלחמה – התכנים הללו יעבדו לטובתכם וימקמו אתכם מעל המתחרים שלכם בשוק, אלו שאינם השקיעו באפיקים הללו בזמן הלחימה.

האם השירות של BRN יוכל לעזור לכם?

בהחלט, קודם כל נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי חלוקת התקציב שלכם, באופן שקוף ואמין.

בחברה יש לנו מחלקת SEO אשר מונה אחראי SEO, אופטימיזציה וניתוח נתונים (תוך כדי שימוש בתוכנות מתקדמות), וכותבי תוכן – מאמרים, עיבוי תכנים לאתרים ועוד.

בנוסף, פרק הזמן הזה יכול להוות בשבילכם טיימינג מצוין לייעל את אתר הבית שלכם, לעבות תכנים, לשפר את התכנים השיווקיים… כל אלו יעזרו רבות בהחזרת הרווחיות של העסק.

אסטרטגיית בניית ערך המותג – עולם ה-SEO

במילים אחרות – בואו ניקח את הבעיה וניצור לה פתרון.

מאחלים ימים שקטים לכולנו,

חברת BRN.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.

תודה שפנית אלינו!

צוות BRN יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לכל שירותי BRN

דילוג לתוכן