דף הבית / קידום ממומן בגוגל
מנוע החיפוש גוגל מספק שתי שיטות עיקריות לפרסום ממומן של אתרכם בעזרת הכלי Google Adwords
- קידום ממומן בגוגל לפי לחיצה – Pay Per Click (PPC)
- באנרים פרסומיים המוטמעים באתרים קשורים
אתרים המקודמים בגוגל מופיעים בראש העמוד או בטור לצד העמוד והם התוצאות שמקבלות את מספר הכניסות הגבוה ביותר. מודעות אלה מסומנות בצבע ומופרדות משאר התוצאות (המקודמות בקידום אורגני) או כבאנר פירסומי המוצג בתוך אתרים המציגים פרסומים של גוגל. מערכת הקידום של גוגל אדוורדס מאפשרת הצגת מודעות ממומנות המקשרות לעמודים רלוונטים באתרכם. גולשים אשר ייתקלו במודעה ויגלו עניין, ילחצו עליה ומיד יועברו לעמוד הרלוונטי.
הפרסום לפי PPC הינו תשלום לפי קליק. אנו קובעים תקציב יומי עבור לחיצות על מודעה מקודמת, וכל לחיצה על המודעה מורידה סכום מהתקציב.
לאחר הקמת הקמפיין, נבצע עבורכם ניהול רציף של מילות החיפוש והמודעות המפורסמות לפי הרלוונטיות של אותה מודעה. ובכך נמקסם את תקציב הפרסום היומי ונשפר את יחס ההמרה של אתרכם.
נשמח לתת לך הצעה
מה כולל ניהול והקמת קמפיין ממומן גוגל PPC?
- אפיון על ידי צוות מקצועי לזיהוי מטרות והאסטרטגיה השיווקית
- מחקר לקוח למציאת השירותים/מוצרים בעלי ערך מוסף
- מחקר ביטויים לקידום
- מחקר מתחרים
- הקמת והגדרת קמפיין גוגל
- כתיבת מודעות ממירות
- ניהול ומעקב על בסיס יומי להשגת אופטימיזציה
יתרונות קידום ממומן גוגל (PPC)
תוצאות מידיות ( הגדלת כמות הפניות הרלוונטיות )
פרסום ממומן במנוע חיפוש גוגל ממקם אותכם באופן מידי במקומות הראשונים
שליטה התקציב הפרסום היומי/שבועי/חודשי
אתם שולטים בתקציב הפרסום! בכל רגע נתון ניתן להגדיל/להקטיןאת התקציבהיומי בהתאם לצרכים שלכם
תשלום רק עבור מבקרים
אתם משלמים רק אם גולש לוחץ על המודעה שלכם או על או מתקשר דרך המודעה
מהו קידום ממומן בגוגל?
קידום ממומן בגוגל זוהי דרך שיווקית מומלצת במיוחד לקידום ופרסום העסק בזירה הדיגיטלית. הקידום נעשה באמצעות כתיבת מודעה ייעודית בפלטפורמת Google Ads של גוגל, המסתמכת על ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק שלכם. לאחר מכן משקיעים תקציב ייעודי ובוחרים אסטרטגיית פרסום (תקציב יומי, חודשי וכו'), ברגע שהמודעה מאושרת הקמפיין "באוויר", משמע "פועל". עכשיו כשהקמפיין באוויר, בכל פעם שלקוח פוטנציאלי יחפש את הביטוי הרלוונטי במנוע החיפוש של גוגל – המודעה שלכם תופיע באזור בולט לעין תחת הכותרת "תוכן ממומן", מה שמגדיל באופן משמעותי את החשיפה של העסק והתנועה לאתר שלכם.
מה זה Google Ads?
גוגל נחשב למנוע החיפוש המתקדם בעולם, הוא מאפשר לגולשים רבים לאתר בקלות אתרים או שירותים הנותנים מענה לצורך מסוים. תוצאות החיפוש של גוגל מוצגות בשתי צורות עיקריות:
האחת, תוצאות "אורגניות", משמע תוצאות טבעיות העולות כתוצאה מהאלגוריתם של גוגל, הן תלויות במשתנים רבים, כמו: תפעול שוטף ונכון של האתר, לינקים מדויקים ולא שבורים, תוכן מעמיק ומהימן והיכרות מעמיקה עם עולם ה-SEO.
השניה, מודעות Google Ads, מודעות ממומנות המוצגות בחלקים בולטים לעין בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר בחלק העליון והתחתון). הן צריכות להיות רלוונטיות לשאלת החיפוש אותה בחר הגולש להקליד, ולספק מענה לכך. שיטת התשלום בפלטפורמת Google Ads עובדת על פי "תשלום להקלקה" (Pay Per Click), המשמעות היא שהמפרסם משלם על כל הקלקה שנעשתה על המודעה שלו.
Google Ads או בשמה המלא – Google AdWords, היא מעין פלטפורמת מכרזים אינטרנטית הפועלת על פי אלגוריתם מתקדם. היא מאפשרת למפרסמים "לרכוש" שטח פרסום בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
כיצד פלטפורמת Google Ads יכולה לתרום לקידום העסק שלך?
טירגוט מדויק
פרסום ב-Google Ads יאפשר לך להציג את המודעה לקהל המדויק והרלוונטי ביותר עבור העסק שלך. אנו בחברת BRN מבצעים מחקר ביטויים מעמיק ואישי לכל עסק, בעזרת ביטויי חיפוש מדויקים וכתיבת תוכן פרסומי איכותי, המודעות שאנו מעלים ל-Google Ads זוכות לחשיפה רבה ומביאות ללידים חמים ואיכותיים.
שליטה ובקרה על התקציב
בעזרת מודל PPC (תשלום לפי קליק), אנו מבצעים אופטימיזציה מדי יום, ומסיקים מסקנות בהתאם לתוצאות המתקבלות. בהתאם לאיכות הלידים שמתקבלת אנו יודעים האם יש צורך להחסיר או להוסיף תקציב. במידה ולקוחותינו לא עומדים בקצב השיחות הנכנסות, ניתן להוריד תקציב ולהקטין את כמות החשיפה למודעה – ולהיפך.
חשיפה מיידית
ברגע שהקמפיין שלך מאושר, המודעות שלך יוצגו בצורה מיידית במנוע החיפוש של גוגל. ברגע שגולש יחפש אחר ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק שלך – המודעה שלך תופיע, ותזכה לחשיפה ראשונית.
לידים חמים
בשונה מקידום ממומן בפלטפורמות החברתיות, שנועד לתפוס את תשומת הלב של הגולשים – בגוגל המטרה היא שונה, ומדויקת פי כמה וכמה. פרסום ממומן בגוגל מסתמך על הפעולות האקטיביות של הגולש, הוא צריך לחפש את המוצר/השירות/המידע להם הוא זקוק, ואז מופיעות התוצאות הרלוונטיות עבורו. אסטרטגיה מסוג זה מביאה לכך שהגולש כבר נוקט בפעולה משמעותית ומחפש אתכם בעקבות צורך מסוים שהעסק שלכם בא לענות עליו. עובדה זו גורמת לכך שהגולש הופך להיות "ליד חם"/לקוח פוטנציאלי, וברגע שהוא לוחץ על המודעה שלכם, הסיכויים לכך שיסיים ברכישה גבוהים במיוחד.
כיצד חברת BRN יכולה להקפיץ את העסק שלך בעזרת פרסום ממומן בגוגל?
מחקר ביטויי מפתח
אנו בחברת BRN מחזיקים במחלקת SEO מקצועית, אשר מבצעת מחקר מעמיק עבור כל בעל עסק ומאתרת את ביטויי המפתח הרלוונטיים והמדויקים ביותר. ככל שעבודה זו מתבצעת בצורה מקצועית יותר כך התוצאות, החשיפות והמכירות יהיו בהתאם.
יש לנו ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום, ואנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים הנקשרים לפלטפורמה ולאלגוריתם של Google.
תוכן איכותי ומדויק
לאחר מחקר ביטויי המפתח, אנו מעבירים את התוצאות למחלקת התוכן שלנו. שם אנו מתמקדים בכתיבה שיווקית ואיכותית, כזו שתציג את העסק שלך בצורה המזמינה ביותר. אנו מייצרים מספר מודעות עם תוכן משתנה, זאת על מנת לפנות בצורה המקיפה ביותר לקהל שלך, ולמצוא את המודעה שעובדת בצורה הטובה והממירה ביותר.
אופטימיזציה שוטפת
לאחר שהעלנו את הקמפיין לאוויר, אנו דואגים לבדוק מדי יום את הנתונים ולבצע הערכות מצב בהתאם לכך. את המסקנות אנו מעבירים ללקוח ומעדכנים על כל שינוי שמתבצע. אנו דואגים להיות Hands On על כל קמפיין וקמפיין, בכדי למקסם את התוצאות לרמה הטובה ביותר.
שאלות תשובות
קידום ממומן (PPC), הינו שיטת פרסום המבוססת על תשלום של בעל עסק לחברת גוגל. התשלום מתבצע בכדי להציג את המודעה של העסק בראשית תוצאות החיפוש, כאשר במרבית המקרים בעל העסק ישלם רק על המודעות שזכו להקלקה על ידי הגולשים. מבחינה ויזואלית, המודעות הממומנות הן אלו שיופיעו בראשית עמוד תוצאות החיפוש, ורק לאחר ניתן יהיה לראות את התוצאות האורגניות, שאותן גוגל בוחר בעצמו.
קידום אורגני (SEO), הוא תהליך אופטימיזציה שנועד לשפר את הדירוגים של ביטויי המפתח ולהעלות אותם לראש תוצאות מנוע החיפוש. התהליך עצמו כולל מספר שלבים, ביניהם פעולות וטכניקות שונות, כמו למשל שילוב תוכן איכותי, בניית קישורים מאתרים שונים, שיפור חוויית המשתמש בעמוד, אחוזי הנטישה נמוכים בעמוד ועוד.
כל אלו גורמים לגוגל לדרג את האתר בראש תוצאות החיפוש, ולפיכך מדובר בתוצאה אורגנית ורלוונטית. בעל האתר לא משלם לגוגל כדי שזה יציג את האתר שלו בתוצאות הראשונות, אך הוא צריך לוודא כי האתר שלו עומד בכל הדרישות של גוגל, כדי שזה יראה באתר שלו כתוצאה הרלוונטית ביותר וימקם אותה בהתאם.
כן, קידום ממומן יכול להשפיע על הקידום האורגני, גם באופן חיובי וגם באופן שלילי.
השפעות חיוביות:
חשיפה מרובה – פרסום ממומן יכול להביא יותר מבקרים לאתר. נתונים שימושיים – הפרסום הממומן יכול לספק נתונים על התנהגות משתמשים, מילות חיפוש פופולריות וביצועים שונים, אשר יכולים לשמש לשיפור הקידום האורגני. שימוש בקיצור URL – הזנה של קיצורי URL ממומנים יכולה לסייע בזיהוי מבנה אתר נכון וידידותי למנועי חיפוש.
השפעה שלילית:
קנסות מגוגל – שימוש בטכניקות לא אתיות או אגרסיביות מדי לקידום ממומן, יכול להוביל לקנסות וירידה בדירוג האורגני של גוגל. חוסר התאמה – אם מפרסמים תוכן או מוצרים שאינם רלוונטיים לאתר, אז המבקרים עלולים לראות את האתר כ"לא איכותי" ולנטוש את האתר במהירות, מה שיכול לפגוע בדירוג האורגני של גוגל. שימוש יתר – אם מפרסמים קמפיינים רבים מדי, לעתים עם תכנים זהים או דומים, זה עלול ליצור כפילויות שיזיקו לקידום האורגני.
לכן, חשוב לקיים איזון בין הקידום הממומן לקידום האורגני, להשתמש בטכניקות אתיות, ולוודא התאמה מרבית בין המקורות השונים. כך ניתן ליהנות מהיתרונות של שני הכלים יחדיו.
בהחלט! אחד היתרונות המרכזיים של פלטפורמת Google Ads היא הגמישות המרבית שלה, ניתן להגדיל או להפחית את התקציב ביתר קלות לפי היכולות הפיננסיות של כל עסק. במידה והמודעות נעשות בצורה מקצועית, תחת כתיבת תוכן איכותי ושימוש נכון במילות מפתח – אתם יכולים לראות תוצאות יפות גם בתקציבים נמוכים.
כן, גם כאן מדובר בפלטפורמה גמישה במיוחד שמאפשרת מגוון שינויים גם ב"זמן אמת". תודות להעלאת מספר מודעות, ניתן לערוך אופטימיזציה ולהחסיר/להוסיף למודעות שעובדות בצורה טובה יותר.
ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין לפי כמות ההקלקות על המודעה (CTR), העלות של כל לחיצה, שיעור המרה לעומת ההשקעה (Roas) ועוד. אנו ב-BRN דואגים להציג ללקוחותינו בצורה השקופה ביותר את כל הנתונים ולעדכן בכל שינוי או מסקנה בהתאם לזאת.
בין לקוחותינו
מתעניינים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.
שלחו לנו פנייה ונשמח לעמוד לרשותכם .
חבילות אחסון אתרים מותאמות עבורך
חבילות אחסון אתרים | שרת מהיר ואמין | מערכת ניהול cPanel המאפשרת התקנה מהירה של מערכות תוכן
WordPress ,Joomla ,Prestashop ,Magento ועוד…
חבילת אחסון אתר | מתחיל
9.90
₪
לחודש
- נפח אחסון
500MB
- תעבורה חודשית
20GB
- תיבת מייל
1
- MySQL DataBase
1
- אתרים כלולים (מספר דומיינים)
1
- FTP
1
חבילת אחסון אתר | מתקדם
19.90
₪
לחודש
- נפח אחסון
1000MB
- תעבורה חודשית
40GB
- תיבת מייל
5
- MySQL DataBase
5
- אתרים כלולים (מספר דומיינים)
5
- FTP
5
חבילת אחסון אתר | פרימיום
29.90
₪
לחודש
- נפח אחסון
2000MB
- תעבורה חודשית
100GB
- תיבת מייל
10
- MySQL DataBase
10
- אתרים כלולים (מספר דומיינים)
10
- FTP