5 טיפים להגדלת המכירות בחנות האינטרנט שלכם

חנות אינטרנט

לפני מספר שנים, כשהקורונה הייתה בראש סדר הדאגות שלנו – מרבית העסקים בישראל ובעולם החליטו להמיר את החנות הפיזית שלהם ישירות אל העולם הדיגיטלי. כיום, נתח גדול מסך המכירות מתקיים באינטרנט, בעזרת אותן חנויות אינטרנט המאפשרות הכנסה פסיבית לבעליהם, ואינן תלויות במשתנים כמו מצב בטחוני, מגיפה עולמית ומחסור בעובדים.  אז אם יש בבעלותכם חנות אינטרנט, תדעו כי בעזרת 5 טיפים בלבד תוכלו להגדיל את סך המכירות החודשי שלכם! כיצד? המשיכו לקרוא.

1. הוספת תיאורי קטגוריה

כל מוצר באשר הוא משוייך לקטגוריה מסוימת, פעמים רבות בעלי חנויות אינטרנטיות שוכחים מהצורך לשווק קטגוריה ספציפית ומתעסקים בפירוט המוצר בלבד. תיאור מדויק ושיווקי של הקטגוריה יוכל להביא גולשים רבים יותר לאתר שלכם בצורה אורגנית (ממנוע החיפוש של גוגל) ולהעניק לחנות שלכם חשיפה רבה. נסו לכתוב טקסט של 4-5 שורות לכל קטגוריה, דאגו לכלול בפירוט את שם הקטגוריה, מספר מוצרים מובילים מתוכה תוך שימוש במילים שיווקיות ומוכרות. וודאו כי תיאור הקטגוריה יופיע בעמוד הבית ובעמוד החנות (בעת הלחיצה על הקטגוריה, מתחת לכותרת).

דוגמה מאתר "אטליז אבו חלווה – יפו" – עבור קטגוריית מאמרים בשר בקר ובשר עגל:

מגוון בשרים איכותיים להזמנה אונליין: המבורגרים, סטייקים, צלעות, נקניקיות, קבבים ועוד – מבשר בקר ובשר עגל.

דוגמה מאתר "אספוסה" – עבור קטגוריית צלמי סטילס:

צלמי סטילס

דוגמה מאתר "My Articles" – קטגוריית מאמרים בנושא עסקים:

חנות אינטרנט טיפ עסקים

2. הוספת סליידר "הירו" בראשית עמוד הבית

במרבית החנויות קיים סקשן "הירו" בחלק העליון של העמוד, ה"הירו" הוא בעצם מעין תמונה גדולה או סליידר (קרוסלת תמונות) המציג מידע שיווקי הרלוונטי לאתר החנות שמטרתו להניע לפעולה ולרכישה. ה"הירו" צריך להיות מלווה במספר באנרים מזמינים וצבעוניים, לצידם משפט המתאר את המבצע או אתר המוצר וכפתור הנעה לפעולה, שלחיצה עליו תוביל ישירות לעמוד הקנייה הרלוונטי (עמוד מוצר, עמוד חנות, עמוד קטגוריה וכו'). במידה ויש בבעלותכם חנות אינטרנטית העוסקת במוצרי מזון, רצוי להוסיף מספר באנרים אודות מוצרים במבצע, קטגוריות מובילות, מוצרים מובילים, מבצעים לחגים וכו'.

דוגמה מאתר "'WINEBOX":

חנות אירנט winebox

דוגמה מאתר "'חוות נעמי":

חנות אינרנט חוות נעמי

דוגמה מאתר "'GETCAKE":

חנות אינטרנט GETCAKE

3. סקשן המוצרים המובילים / מוצרים במבצע

בכל אתר חנות מומלץ להוסיף בעמוד הבית סקשן של מוצרים מובילים וסקשן נוסף של מוצרים במבצע מתחתיו. מומלץ להציג אותם בצורת קרוסלת מוצרים, כאשר רואים 4 מוצרים נעים בכל פעם. מערכת הוורדפרס יודעת לשאוב את המוצרים המובילים (ניתן להגדיר שתשאב את המוצרים שדורגו בציונים הגבוהים ביותר על ידי הגולשים או אלו שנמכרו הכי הרבה באותו חודש נתון). הסקשן צריך לכלול את המוצר, מתחתיו שם המוצר, התיאור וכפתור רכישה/הסופה לעגלה. הצגת המוצרים המובילים בעמוד הבית יכולה להביא אנשים רבים יותר לרכוש את אותם מוצרים (גם אם זו לא הייתה כוונתם הראשונית).

דוגמה מאתר "'Sapore":

sapore

דוגמה מאתר "'Betha-Italia":

betha italia

4. הרשמה לניוזלטר

ניוזלטר נשמע אולי כדבר שולי שמצריך עבודה, אך תתפלאו לגלות כמה המרות ורכישות הוא יכול להביא לכם – בהשקעה מינימלית!
אפשרות הרשמה לניוזלטר על ידי טופס לידים (בעזרת פופ-אפ קופץ. בחלק התחתון בפוטר או בעזרת באנר בולט לעין) יוכלו להגדיל את הדאטה שלכם אודות לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, בעזרת רשימות המיילים הללו תוכלו לשלוח תכנים שיווקיים כמו: הכרזה על מוצרים חדשים, מבצעים חמים, מידע למועדון חברים ועוד. בנוסף, תוכלו להיעזר בדאטה על מנת לבנות קהלים ייעודיים בקמפיינים ממומנים ובבניית קהל "LOOK A LIKE".

דוגמה להרשמה לניוזלטר באתר "Budmaster":

חנות אינטרנט ניוזלטר BUDMASTER

דוגמה למייל ניוזלטר שאנו שולחים ללקוחותינו:

5. פילטרים לחיפוש

כל אתר חנות כולל בתוכו מגוון מוצרים משלל קטגוריות, כל קטגוריה מכילה מאפיינים מסוימים – ולעיתים הלקוחות נאלצים לצאת בחיפושים רבים אחר המוצר המדויק שהם מחפשים. חיפוש עיקש ומתיש עלול לגרום לגולשים רבים לצאת מהאתר, ואיתם רק הרכישה הפוטנציאלית. לכן, חשוב מאוד להנגיש ולהקל כמה שניתן על תהליך הרכישה, לשם כך מומלץ להוסיף פילטרים לדיוק החיפוש, כמו למשל חיפוש לפי: קטגוריה, מידה, אזור גיאוגרפי, סניף וכו'.

דוגמה לפילטרים מאתר "VERA PRIME":

פילטרים ורה פריים

דוגמה לפילטרים מאתר "ESPOSA":

חנות אינטרנט אספוסה

דוגמה לפילטרים מאתר "Digital Kitchen":

לסיכום, הטמיעו את 5 הטיפים שציינו מעלה ותיווכחו כיצד הם משפיעים על אחוז המכירות שלכם מדי חודש. בעזרת מספר שינויים פשוטים, תוכלו לשדרג את הצלחת החנות שלכם ולהניע גולשים רבים יותר ישירות אל החנות האינטרנטית שלכם. אנו ב-BRN נשמח לסייע ולעזור לכם להטמיע את ההמלצות בצורה הטובה ביותר, כזו שתתאים ותדייק את המסר של החנות שלכם בצורה המיטבית. מוזמנים להיעזר בשירותי התכנות, כתיבת התוכן והעיצוב שלנו ב-BRN.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

גוגל לנס – מה זה גוגל לנס ואיך משתמשים?

תתארו לכם סיטואציה, בה תוכלו לצלם אובייקט מסוים בסמארטפון ותוך שניות ספורות תקבלו עליו את כל המידע שתרצו - מזיהוי מוצרים ועד לתרגום וזיהוי טקסטים. תופתעו לגלות שהפיצ'ר הזה, שנקרא...

קיצור לינק – 4 אתרים חינמיים לקיצור קישורים

מעוניינים לקצר לינק ארוך ומסורבל? כעת תוכלו לעשות זאת תוך מספר שניות וללא עלות כלל. היכנסו למדריך המלא לקיצור קישורים >>...

רילס באינסטגרם המדריך המלא – מה זה reels ואיך יוצרים רילס?

הרילס הוא ללא ספק הבשורה החדשה בתחום הרשתות החברתיות, שבאה לתת מענה למשתמשי האינסטגרם המעוניינים ליצור, לערוך ולהפיק סרטונים כמו שלא נראו בעבר! וכל זאת ללא צורך להיעזר באפליקציות עריכת...

חוק הנגשת אתרים – כל מה שאתם צריכים לדעת על הנגשת אתרים ב-2025

בעידן הדיגיטלי של היום, קיימת חובת הנגשה בכל הנוגע לאתרים עסקיים וממשלתיים. נגישות אתרים מתייחסת לקלות שבה משתמשים עם מוגבלויות יכולים לגשת לאתר ולנווט בו, זה כולל אנשים עם מוגבלות...

מערכות דיוור בחנויות אונליין – פלאשי, אקטיב טרייל או סמוב?

מבין מגוון מערכות הדיוור המובילות בישראל ניתן למנות 3 שנמצאות בטופ הארצי – פלאשי, אקטיב טרייל וסמוב. אז מה ההבדל ביניהן? מה היתרונות – ולא פחות חשוב מה החסרונות? יצאנו...

אתרי תמונות להורדה ללא זכויות יוצרים – מדריך תמונות להורדה בחינם 2024

המדריך המלא עם כל הקישורים להורדת תמונות בחינם ללא זכויות יוצרים >>...

בניית דף נחיתה לקורס אונליין – כיצד יוצרים דף נחיתה ממיר ומניע לפעולה?

אילו אלמנטים חשוב לכלול בבניית דף נחיתה לקורס אונליין? הכנו לכם מדריך מקיף שלב אחר שלב כולל דוגמאות, שיעזרו לכם ליצור דף נחיתה ממיר לקורס אונליין >>...

פתיחת וואטסאפ ווב – המדריך המלא

המדריך המלא לשימוש ב-Whatsapp Web, איך מתחברים מהמחשב שלב אחר שלב - כולל כלי חינמי ליצירת לינק לוואטסאפ לעסקים >>...

הקטנת תמונות אונליין – המדריך המלא לכיווץ תמונות בחינם

המדריף הקמיף שילמד אתכם שלב אחר שלב כיצד להקטין תמונות, ללא עלות אונליין! כולל רשימה של מגוון אתרים מומלצים לדחיסת תמונות >>...

5 טיפים להגדלת המכירות בחנות האינטרנט שלכם

אם יש בבעלותכם חנות אינטרנט, תדעו כי בעזרת 5 טיפים בלבד תוכלו להגדיל את סך המכירות החודשי שלכם >>...
Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.