מהו קידום ממומן בגוגל?
קידום ממומן בגוגל זוהי דרך שיווקית מומלצת במיוחד לקידום ופרסום העסק בזירה הדיגיטלית. הקידום נעשה באמצעות כתיבת מודעה ייעודית בפלטפורמת Google Ads של גוגל, המסתמכת על ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק שלכם. לאחר מכן משקיעים תקציב ייעודי ובוחרים אסטרטגיית פרסום (תקציב יומי, חודשי וכו'), ברגע שהמודעה מאושרת הקמפיין "באוויר", משמע "פועל". עכשיו כשהקמפיין באוויר, בכל פעם שלקוח פוטנציאלי יחפש את הביטוי הרלוונטי במנוע החיפוש של גוגל – המודעה שלכם תופיע באזור בולט לעין תחת הכותרת "תוכן ממומן", מה שמגדיל באופן משמעותי את החשיפה של העסק והתנועה לאתר שלכם.
מה זה Google Ads?
גוגל נחשב למנוע החיפוש המתקדם בעולם, הוא מאפשר לגולשים רבים לאתר בקלות אתרים או שירותים הנותנים מענה לצורך מסוים. תוצאות החיפוש של גוגל מוצגות בשתי צורות עיקריות:
האחת, תוצאות "אורגניות", משמע תוצאות טבעיות העולות כתוצאה מהאלגוריתם של גוגל, הן תלויות במשתנים רבים, כמו: תפעול שוטף ונכון של האתר, לינקים מדויקים ולא שבורים, תוכן מעמיק ומהימן והיכרות מעמיקה עם עולם ה-SEO.
השניה, מודעות Google Ads, מודעות ממומנות המוצגות בחלקים בולטים לעין בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר בחלק העליון והתחתון). הן צריכות להיות רלוונטיות לשאלת החיפוש אותה בחר הגולש להקליד, ולספק מענה לכך. שיטת התשלום בפלטפורמת Google Ads עובדת על פי "תשלום להקלקה" (Pay Per Click), המשמעות היא שהמפרסם משלם על כל הקלקה שנעשתה על המודעה שלו.
Google Ads או בשמה המלא – Google AdWords, היא מעין פלטפורמת מכרזים אינטרנטית הפועלת על פי אלגוריתם מתקדם. היא מאפשרת למפרסמים "לרכוש" שטח פרסום בדף תוצאות החיפוש של גוגל.
כיצד פלטפורמת Google Ads יכולה לתרום לקידום העסק שלך?
טירגוט מדויק
פרסום ב-Google Ads יאפשר לך להציג את המודעה לקהל המדויק והרלוונטי ביותר עבור העסק שלך. אנו בחברת BRN מבצעים מחקר ביטויים מעמיק ואישי לכל עסק, בעזרת ביטויי חיפוש מדויקים וכתיבת תוכן פרסומי איכותי, המודעות שאנו מעלים ל-Google Ads זוכות לחשיפה רבה ומביאות ללידים חמים ואיכותיים.
שליטה ובקרה על התקציב
בעזרת מודל PPC (תשלום לפי קליק), אנו מבצעים אופטימיזציה מדי יום, ומסיקים מסקנות בהתאם לתוצאות המתקבלות. בהתאם לאיכות הלידים שמתקבלת אנו יודעים האם יש צורך להחסיר או להוסיף תקציב. במידה ולקוחותינו לא עומדים בקצב השיחות הנכנסות, ניתן להוריד תקציב ולהקטין את כמות החשיפה למודעה – ולהיפך.
חשיפה מיידית
ברגע שהקמפיין שלך מאושר, המודעות שלך יוצגו בצורה מיידית במנוע החיפוש של גוגל. ברגע שגולש יחפש אחר ביטויי המפתח הרלוונטיים לעסק שלך – המודעה שלך תופיע, ותזכה לחשיפה ראשונית.
לידים חמים
בשונה מקידום ממומן בפלטפורמות החברתיות, שנועד לתפוס את תשומת הלב של הגולשים – בגוגל המטרה היא שונה, ומדויקת פי כמה וכמה. פרסום ממומן בגוגל מסתמך על הפעולות האקטיביות של הגולש, הוא צריך לחפש את המוצר/השירות/המידע להם הוא זקוק, ואז מופיעות התוצאות הרלוונטיות עבורו. אסטרטגיה מסוג זה מביאה לכך שהגולש כבר נוקט בפעולה משמעותית ומחפש אתכם בעקבות צורך מסוים שהעסק שלכם בא לענות עליו. עובדה זו גורמת לכך שהגולש הופך להיות "ליד חם"/לקוח פוטנציאלי, וברגע שהוא לוחץ על המודעה שלכם, הסיכויים לכך שיסיים ברכישה גבוהים במיוחד.
כיצד חברת BRN יכולה להקפיץ את העסק שלך בעזרת פרסום ממומן בגוגל?
מחקר ביטויי מפתח
אנו בחברת BRN מחזיקים במחלקת SEO מקצועית, אשר מבצעת מחקר מעמיק עבור כל בעל עסק ומאתרת את ביטויי המפתח הרלוונטיים והמדויקים ביותר. ככל שעבודה זו מתבצעת בצורה מקצועית יותר כך התוצאות, החשיפות והמכירות יהיו בהתאם.
יש לנו ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום, ואנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים הנקשרים לפלטפורמה ולאלגוריתם של Google.
תוכן איכותי ומדויק
לאחר מחקר ביטויי המפתח, אנו מעבירים את התוצאות למחלקת התוכן שלנו. שם אנו מתמקדים בכתיבה שיווקית ואיכותית, כזו שתציג את העסק שלך בצורה המזמינה ביותר. אנו מייצרים מספר מודעות עם תוכן משתנה, זאת על מנת לפנות בצורה המקיפה ביותר לקהל שלך, ולמצוא את המודעה שעובדת בצורה הטובה והממירה ביותר.
אופטימיזציה שוטפת
לאחר שהעלנו את הקמפיין לאוויר, אנו דואגים לבדוק מדי יום את הנתונים ולבצע הערכות מצב בהתאם לכך. את המסקנות אנו מעבירים ללקוח ומעדכנים על כל שינוי שמתבצע. אנו דואגים להיות Hands On על כל קמפיין וקמפיין, בכדי למקסם את התוצאות לרמה הטובה ביותר.
שאלות נפוצות:
כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות מקמפיין ממומן בגוגל?
פרק הזמן שיקח עד שתוכלו לראות תוצאות יכול להשתנות, בעקבות תלות בגורמים כמו תחום העסק, התקציב, כמות התחרות וכו'. לרוב, הנתונים יתגבשו לאחר כשבועיים-שלושה, ויאפשרו לערוך אופטימיזציה בהתאם לכך.
האם פלטפורמת Google Ads מתאימה גם לתקציבים נמוכים?
בהחלט! אחד היתרונות המרכזיים של פלטפורמת Google Ads היא הגמישות המרבית שלה, ניתן להגדיל או להפחית את התקציב ביתר קלות לפי היכולות הפיננסיות של כל עסק. במידה והמודעות נעשות בצורה מקצועית, תחת כתיבת תוכן איכותי ושימוש נכון במילות מפתח – אתם יכולים לראות תוצאות יפות גם בתקציבים נמוכים.
האם ניתן לשנות את תוכן המודעות לאחר שעלו לאוויר?
כן, גם כאן מדובר בפלטפורמה גמישה במיוחד שמאפשרת מגוון שינויים גם ב"זמן אמת". תודות להעלאת מספר מודעות, ניתן לערוך אופטימיזציה ולהחסיר/להוסיף למודעות שעובדות בצורה טובה יותר.
כיצד ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין ב-Google Ads?
ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין לפי כמות ההקלקות על המודעה (CTR), העלות של כל לחיצה, שיעור המרה לעומת ההשקעה (Roas) ועוד. אנו ב-BRN דואגים להציג ללקוחותינו בצורה השקופה ביותר את כל הנתונים ולעדכן בכל שינוי או מסקנה בהתאם לזאת.
האם השימוש ב-Google Ads מצריך תשלום נוסף מעבר למחיר הקלקה?
לא, פלטפורמת Google Ads פועלת על פי מודל Pay-Per-Click בלבד. מודל זה מאפשר שקיפות מלאה, ללא "אותיות קטנות" או "תוספות נלוות". אתם משלמים אך ורק כאשר לוחצים על המודעה שלכם.