איך לעדכן כותרת ותיאור עמוד בוורדפרס

בעזרת כתיבה נכונה, משכנעת ומדויקת של כותרת ותיאור העמוד תוכלו להעלות את אחוזי ההקלקה (CTR) בקלות!

מה זה מטא טייטל / Meta Title 

מטא טייטל הינה הכותרת הראשית של העמוד, למעשה מטא טייטל היא הכותרת הראשית שמופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש נוספים.
מטא טייטל צריכה להכיל ביטויים לקידום בתחילת הכותרת ולהיות באורך אופטימלי, הן עבור הגולשים והן עבור מנועי החיפוש. הכותרת צריכה להיות באורך אופטימלי, לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי. האורך האופטימלי של מטא טייטל נע בין 60-65 תווים.

 

Search engine optimization research infomation technology concept Free Photo

החשיבות של מטא טייטל / Meta Title

ככל שהמטא טייטל תעורר יותר עניין בקרב הגולשים, כך סיכוי גבוה יותר שהיא תמשוך את תשומת לב הגולשים ותוביל לאחוזי הקלקה – CTR גבוהים יותר. יחד עם זאת, יש לוודא כי המטא טייטל רלוונטית לתוכן העמוד, מכיוון שאחרת, גולשים רבים ינטשו את העמוד שלכם וזה יפגע בדירוג העמוד בתוצאות החיפוש. לכן, כאשר בונים כותרות מטא יש לוודא כי תהייה התאמה בין הציפייה של הגולש מהכותרת ובין תוכן העמוד עצמו, רלוונטיות היא שם המשחק.

מה זה מטא דסקריפשיין / Meta Description

מטא דסקריפשיין הינו התיאור הראשי של העמוד, למעשה מטא דסקריפשיין הוא התיאור הראשי שמופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש נוספים.
מטא דסקריפשיין צריך להכיל ביטויים לקידום ולהיות באורך אופטימלי, הן עבור הגולשים והן עבור מנועי החיפוש. התיאור צריך להיות באורך אופטימלי, לא קצר מדי ולא ארוך מדי. האורך האופטימלי של מטא דסקריפשיין נע בין 150-165 תווים.

החשיבות של מטא דסקריפשיין / Meta Description

בדומה למטא טייטל, ככל שהמטא דסקריפשיין יעורר יותר עניין בקרב הגולשים, כך סיכוי גבוה יותר שהוא ימשוך את תשומת לב הגולשים ויוביל לאחוזי הקלקה – CTR גבוהים יותר. יחד עם זאת, יש לוודא כי המטא דסקריפשיין רלוונטי לתוכן העמוד, מכיוון שאחרת, גולשים רבים ינטשו את העמוד שלכם וזה יפגע בדירוג העמוד בתוצאות החיפוש. לכן, כאשר בונים מטא דסקריפשיין יש לוודא כי תהייה התאמה בין הצפיות של הגולש מהכותרת ובין תוכן העמוד, גם כאן – רלוונטיות היא שם המשחק.

רוצים שנקדם עבורכם את האתר? מלאו את מחשבון הצעת מחיר ותקבלו מיידית הצעת מחיר למייל.

 

כך נראים מטא טייטל ומטא דסקריפשיין בתוצאות החיפוש של גוגל:

snippet

 

איך לעדכן מטא טייטל ומטא דסקריפשיין בוורדפרס

ישנם מספר דרכים להגדיר מטא טייטל ומטא דסקריפשיין בוורדפרס, בין אם זה ידנית דרך הקוד, ובין אם זה דרך תוספים שונים. במדריך זה אנו נתמקד בדרך המומלצת והקלה ביותר להגדיר מטא תיאור ומטא כותרת לעמודי האתר בוורדפרס. יש לציין שמדריך זה רלוונטי אך ורק לאתרים שבנויים על וורדפרס, כך שאם יש לכם אתר והוא אינו בנוי על וורדפרס, המדריך הזה אינו רלוונטי עבורכם, אך אתם יותר ממוזמנים להעביר את האתר שלכם לוורדפרס ולהצטרף לפלטפורמת בניית האתרים הפופולארית ביותר בעולם!

 

שלב ראשון: כניסה לוורדפרס⏪ תוספים⏪ התקנת תוסף חדש⏪ Yoast SEO

התקנת התוסף Yoast SEO

 

שלב שני: עמודים ⏪  עריכה (של העמוד הרצוי)

וורדפרס עריכת עמוד

 

שלב שלישי: SEO  ערוך סניפט

כותרת ותיאור לאתר

 

שלב רביעי: הגדרת כותרת SEO  הגדרת תיאור מטא ⏪ לחיצה על כפתור ״עדכון״

מטא דסקריפשיין לאתר וורדפרס

 

זהו, יש לכם מטא טייטל ומטא תיאור לעמוד!

עכשיו אחרי שלמדתם כיצד להגדיר מטא כותרות ומטא תיאורים, אתם יכולים לעבור על כל עמודי האתר ולהגדיר מטא טייטל ומטא דסקריפשיין ייחודים עבור כל עמוד ועמוד באתר או בחנות הוירטואלית שלכם.
*הערה חשובה, על מנת לבנות מטא טייטל ומטא דסקריפשיין בצורה נכונה, יש לבצע חקר מילות מפתח ולנטר את הביטויים הרלוונטים ביותר עבור קידום העמוד. לאחר שהוצאתם את הביטויים הרלוונטים יש להטמיע אותם במקומות הייעודיים לכך.
לעוד מידע בנושא אתם יכולים לקרוא במדריך SEO הבא.

 

תנו למומחי קידום אתרים לקדם לכם את האתר. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.

תודה שפנית אלינו!

צוות BRN יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לכל שירותי BRN

דילוג לתוכן