עיצוב אתר אישי | מעצב/ת צמוד לבניית האתר

עיצוב האתר הוא החלק הראשוני בתהליך בניית אתרים ולכן הוא אחד החלקים המשמעותיים ביותר.

קיימת חשיבות מרובה לא רק לעצם הקמת האתר, כי אם גם לעיצובו.

בניית אתרים בעיצוב אישי עם מעצב צמוד

אנחנו בבי אר אן – חברה לפיתוח אתרים נדאג לאתר שהותאם לכם אישית, שיהיה נאמן לרעיונותיכם ויתאים לצרכי העסק שלכם. את תהליך העיצוב ליוו מעצב מקצועי בעל ניסיון רב בעיצוב דיגיטל ואתרי אינטרנט בפרט. אנחנו מאפשרים ללקוחותינו מספר אפשרויות עיצוב עד להגעה לתוצאה הרצויה ואישורים הסופי, עד שנגיע ביחד לאתר מושך ומקצועי המייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

הצוות שלנו מורכב ממעצבים, מאפיינים, מקדמים ומתכנתים מוכשרים עם ידע רב אשר מומחים בהקמת אתרים לעסקים.

אפיון ראשוני

לפני שנתחיל, ניקח רגע לחשוב על מטרת האתר. יחד איתך, המומחים שלנו יאפיינו ויגדירו את זהות העסק ואת מטרות האתר. מה מטרת האתר? מי הם המשתמשים הפוטנציאלים בו? שאלות כאלו ואחרות בסגנון, יעזרו לנו לייצר תדמית עסקית ייחודית לכם ולעזור בקבלת החלטות חשובות בהמשך כמו באיזה תמונות להשתמש, אילו גודלי גופנים הם הטובים ביותר, אילו צבעים הם המתאימים ביותר ועוד.

בתהליך עיצוב ובניית אתרים, אנחנו בבי אר אן חושבים קודם כל על המשתמשים. החוויה של המשתמש באתר צריכה להיות קלה ונוחה, אנחנו נדאג שכל המידע החשוב על העסק יהיה נגיש לו. למשל, פרטים על העסק, על השירותים, דרכי יצירת קשר וכו׳.

 

התאמת שפה עיצובית

אחרי שאפיינו את מטרת האתר, נשמח לקבל ממך כל חומרים קיימים שקשורים לעיצוב/זהות המותג. לרבות לוגו, צבעים וכו. באם אין לך כאלה, נשמח לבנות יחד איתך שפה עיצובית בהתאם לאופי העסק, לייעץ באיזה צבעים, אייקונים ושפה כדאי להשתמש. בשלב העיצוב נביע את הזהות בשילוב מסרים שיווקיים ברורים. אופי הצבעים, התמונות והפונטים באתר ישדרו את זהות העסק ויכוונו למטרתו.

למשל, בתהליך העיצוב של המשכיל צהרונים השתמשנו בצבעי הלוגו הקיימים של העסק ושמנו דגש על תמונות של ילדים שמחים ואווירה חמה וביתית בהתאמה לאופי העסק.

אחסון אתרים

 

עמוד הבית

בבי אר אן תחילת תהליך עיצוב האתר מתחיל בעיצוב עמוד הבית.

עמוד הבית משמש ככותרת לאתר, בדומה לעמוד השער של עיתון מודפס. הוא לרוב יכיל בתמצות את עיקרי הדברים שיופיעו בעמודים הפנימיים באתר. גם אם הוא לא יהיה העמוד הראשון שהמשתמש יגיע אליו, רוב המשמשים לא יפספסו אותו. לאחר עיצוב עמוד הבית, יהיה לנו את ״אבני הבניין״ – תפריט עליון, תפריט תחתון, מבנה וצבעים שיסייעו לנו בהמשך עיצוב העמודים הפנימיים.

 

התאמה למכשירים

כאשר רוב הלקוחות שלכם נוטשים את המחשב האישי לטובת גלישה בסמארטפון ובטאבלט, אנחנו בבי אר אן נדאג שהאתר שלכם יראה מעולה בכל פלטפורמה ויתאים לכל מכשיר. ההתאמה למכשירים ניידים ובשלל גדלי תצוגה, יאפשרו לאתר שלך להיות רלוונטי, לספק חווית גלישה נוחה ואיכותית וכן תתרום להגדלת מאגר הלקוחות שלך.

פיתוח אתרים

 

אתם מוזמנים לצפות בתיק העבודות שלנו. בכל שאלה אל תהססו ליצור קשר בטלפון או לפנות אלינו בטופס יצירת קשר.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

בלוג

Hit Enter to search or Esc key to close
איך אפשר לעזור?

לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם
בכל פניה במהירות המירבית.

תודה שפנית אלינו!

צוות BRN יחזור אליכם בהקדם האפשרי

לכל שירותי BRN

דילוג לתוכן