שימוש בהיררכיה נכונה מאפשר למשתמשים לחזור בקלות אחורה בדפדפן (כמו בפירורי לחם) על ידי הסרת חלקים מכתובת ה URL ובכך נוצרת חווית משתמש נוחה ופשוטה.
זכרו! חווית משתמש עבור הגולשים שלנו היא אחת מהמטרות המקודשות ביותר בקידום אתרים.
משתמשים מרוצים = מנועי חיפוש מרוצים.
שורה תחתונה, איזה שפה עדיפה עבור גוגל?
לפי הודעה ששוחרה ב2018 על ידי ג'ון מולר, אנליסט בכיר בגוגל – שימוש בכתובות URL שאינן באנגלית זה בסדר גמור, הדבר לא ישפיע על קידום האתר בגוגל, גוגל יכולה לסרוק את אותן כתובות כמו שהן ולאנדקס אותן. כל עוד אתם מגדירים את כתובות האתר בצורה "טבעית" ולא מנסים להכניס מילות מפתח אל תוך כתובות האתר, זה בסדר ואף מומלץ עבור אתרים שאינם באנגלית. לכתובות הURL של האתר אין חשיבות גדולה עבור מנועי החיפוש, אלא עבור הגולשים. בעבר גוגל יחסה חשיבות רבה יותר עבור כתובות URL , אך בעקבות טקטיקות שלBlack Hat ושימוש מניפולטיבי באותן כתובות והכנסת מילות מפתח רבות לתוכן גוגל הפסיקה לתת חשיבות לאותן כתובות URL, כך שההשפעה של שם ושפת כתובות ה URL בקידום אתרים אורגני (SEO) היא מזערית. כאמור, שמות כתובות הURL היא עבור חווית המשתמש של הגולשים.
חשוב לשים לב שהURL שלכם או של אתרים המקשרים אל האתר שלכם מתחיל בפרוטוקול https:// ויש בתחילתו את סימן המנעול ( אתר מאובטח), כלומר שקיים כתובת תעודת אבטחה SSL. אתר שעדייין נמצא בכתובת URL ישנה המתחילה בפרוטוקול http:// חייב לדאוג לתעודת SSL ולהעביר את האתר שלו לכתובת מאובטחת. אמנם לשפה ולשם אין חשיבות עבור מנועי החיפוש, אך לכתובות שאינן מאובטחות יש השפעה שלילית הגורמת לאי אמון באתר מצד המשתמשים שחוששים להשאיר פרטים ולבצע פעולות, וכמו כן לחווית משתמש גרועה. ובנוסף לכן, הדבר יוצר והשפעה שלילית עבור מנועי החיפוש!! שרואים את האתר כ"חשוד" למקור מידע לא אמין ובכך דירוג האתר נפגע. אז עשו טובה, תדאגו לכתובת מאובטחת .